Diagnoza auto BmwDiagnoza auto Bmw / Mini Cooper

 

Diagnoza auto Bmw / Mini Cooper cu softuri licentiate de reprezentanta , scanarea facandu-se online in baza de date bavaria fara nici un fel de risc de afectare a partiilor electronice ale masinii cum o fac majoritatea testerelor ieftine.

Putem a va identica orice eroare produsa de sistemul electric de la pneuri pana la cel mai banal fir intrerupt in autovehicul cu intermediul aparatului nostru de diagnoza auto.
Ne ocupam de remediere probleme,diagnoza auto Bmw / Mini Cooper de mai bine de 7 ani .
Ne-am captat atentia pe principalele probleme,aparute la diagnoza auto ale acestor autovehicule dar si probleme secundare cum ar fii in lista de mai jos:

-probleme FRM (sesiseaza tot felul de erori de lumini , geamurile nu se mai inchid corect la actionarea butonului )
-probleme de Comfort Acces System ( masina nu mai are autorizare de pornire )
-probleme DDE ( calculator motor )
-probleme SZL ( run Flat Tyre Monitor )
-probleme ABG ( prezinta erori de airbag )
-probleme GM ( prezinta probleme de management interior inchidere centralizata , geamuri etc)
-probleme CCC ( isi restarteaza navigatia mereu )
-probleme Prologic7 ( nu functioneaza boxele )
-probleme Elv (lacatel pe bord )
-probleme Active steering ( directia merge greu )
-probleme Head-up display(nu mai afiseaza nimic pe acesta)
-probleme Initializare FlexRay
-probleme DSC (toti martorii aprinsi de abs ,antiderapare,frana de mana )
-probleme ACC ( masina nu mai urmareste autovehiculul din fata sa la actionarea distronicului )

Probleme comune in urma diagnozei auto la marca BMW :

Motor BMW N47

Tipuri: BMW 118d/120d/123d, BMW 318d/320d, BMW 520d, BMW X1 18d/20d/23d, BMW X3 18d/20d

Cod motor: N47D20

Fabricatie: 2007 – 2011

Motiv: Motoarele turbodiesel din aluminiu ale modelelor N47, pe langa raportul putere/consum, cu trecerea timpului apar probleme in zona lantului de distributie. In general problema se poate sesiza printr-un zgomot de clantanit in zona motorului si aprinderea becului de avertizare defectiune motor, in multe cazuri moartea motorului este cauzata de ruperea lantului. Si in acest caz problema apare datorita intinderii lantului in timp. Reparatia costa enorm din cauza pinionului arborelui motor care este corp comun cu pinionul, iar arborele costa ceva bani. Mai putin cunoscut este faptul ca si si blocul motor mai crapa, simtomele sunt scaderea lichidului de racire si fumul alb.

Motor BMW N63 4.4 Biturbo

Tipuri: BMW 750i/Li, BMW X5/X6 50i, BMW X6 ActiveHybrid, BMW 550i (si Gran Turismo), BMW 650i (coupe, cabrio)

Cod motor: N63B44

Fabricatie: 2008 – 2012

Motiv: Cel mai problematic motor BMW al ultimilor ani. Problema cea mai mare este la racirea motorului. Greseala o constituie pozitionarea intre cele doua bancuri ale motorului al turbinelor de supra-alimentare delimitate doar de o tabla. Este aproape imposibil racirea motorului, apar puncte fierbinti unde poata sa fiarba uleiul de motor. Toate acestea vor conduce la defectarea sistemului de racire.

Apar depuneri pe rotoarele turbinelor, acestea prajind chiulasele. Mai departe se distruge comanda variabila a supapelor, cuprinde si axele cu came si ghidurile de supapa. Cireasa de pe tort o constituie alungirea lantului de distributie si picurarea injectoarelor. Picurarea injectoarelor poate cauza lipsa compresiei, benzina compromitand ungerea cilindrilor.

Probleme comune pe toate modelele de Bmw in urma diagnozei auto :

Defecțiuni frecvente la BMW (2005-2011)

● uzura  frânei de mână

● probleme ale caroseriei

● defecţiuni ale sistemului de iluminat

Motoarele fiabile comune in urma diagnozei auto BMW :

Motorizări recomandate

● diesel, 2,0 litri, de 122/143 CP (318d) sau 163/177 CP (320d): motor cu patru cilindri rafinat, puternic şi economic, consum aprox. 6,5 l/100 km.

● diesel, 3,0 litri, de 231/245 CP (330d): motor cu şase cilindri, cursiv şi foarte puternic, opţional din septembrie 2008 cu catalizator NOx, consum 8,5 l/100 km.

● benzină, 3,0 litri, de 258/272 CP (330i): motor atmosferic cu şase cilindri, foarte rafinat şi bun la  turaţii ridicate, consum aprox. 11,0 l/100 km.

Cu diagnoza auto bmw putem afla si numarul de Km Reali ai autovehiculului , istoricul service,istoric revizii etc.
Diagnoza auto Bmw pe care service-ul nostru o foloseste este capabila pentru a realiza si ultimele update-uri de softuri ale masinii , harti , nbt etc .

 

Insa toate acestea nu sunt o problema pentru noi , diagnosticarea se face pe loc cu aparatul de diagnoza auto bmw ,fara esecuri de interpretare erori, mai jos
prezentam cateva poze comune cu erorile care masina dumneavoastra le afiseaza la punerea contactului.

Sistemul Bmw Valvetronic echipat pe Bmw Seria 3 E46 cu tipul de motor N42B18 si N42B20 au in componenta urmatoarele :

  1. Axa cu came Valvetronic (echipata)
  2. Motor actionare axa came Valvetronic
  3. Pinioane Vanos Valvetronic
  4. Calculator Valvetronic
  5. Releu Motor/Calculator Valvetronic

Sistemul Bmw Valvetronic echipat pe Bmw Seria 3 E46, E90 si Seria 1 E87 cu tipul de motor N62B18 si N46B20 au in componenta urmatoarele :

  1. Axa cu came Valvetronic (echipata)
  2. Motor actionare axa came Valvetronic
  3. Pinioane Vanos Valvetronic
  4. Releu Motor/Calculator Valvetronic

Probleme intalnite in urma verificarii cu diagnoza auto BMW :

  1. Mers neregulat la relanti, simtit de cele mai multe ori cand motorul este cald si cu o oarecare manifestare in momentul actionarii pedalei de frana.
  2. Accelerare automata pana la 1500 rpm , resimtita ocazional in momente de trafic aglomerat cu plecari si opriri dese.
  3. Consum marit de combustibil in regim de mers urban si extraurban, majorare in multe cazuri cu pana la 30-50% fata de valoare initiala.
  4. Pornire defectuasa la rece, urmata de oscilatii ale relantiului si rateuri in galeria de admisie.
  5. Pornire defectuasa la rece, urmata de simptome de lipsa putere.
  6. Oprire din senin in mers sau in momentul stationarii.
  7. Consum de ulei, de multe ori chiar si un litru de ulei la 1000 km.
  8. Mers in 3 cilindii, asociat de becul de check engine alteator.
  9. Uzura prematura a ambreiajului, cel mai des intalnit simptom fiind debraiere cu tremurat al masinii.Cel mai des intalnite in regim de rulaj urban.