Diagnoza auto Ford
Diagnoza auto Ford cu softuri licentiate de reprezentanta , scanarea facandu-se online in baza de date , fara nici un fel de risc de afectare a partiilor electronice ale masinii cum o fac majoritatea testerelor ieftine.
Putem a va identica orice eroare produsa de sistemul electric de la pneuri pana la cel mai banal fir intrerupt in autovehicul prin intermediul aparatului nostru de diagnoza auto Ford.
Ne ocupam de remediere probleme si diagnoza auto Ford de mai bine de 7 ani .
Ne-am captat atentia pe principalele probleme ale acestor autovehicule dar si probleme secundare cum ar fii in lista de mai jos
-probleme GEM/BCM ( masina are probleme de inchidere , lumini , comfort interior )
-probleme Immobilizer ( nu mai primeste autorizare de pornire)
-probleme Instrument Cluster ( nu poate realiza conexiunea de comunicare cu calculatorul motor )
-probleme Clima ( nu face amestecul corespunzator , aer condionat , incalzire etc.)
-probleme Calculator motor (nu mai poate identifica anumiti parametrii al motorului )
-probleme Airbag ( tot felul de anomalii la bord indicand o avarie pe sistemul de siguranta )
-probleme Esp ( cauzate de spira din volan , sau chiar de rotile autovehiculului )
-probleme Component Protection ( Autovehiculele mai noi de 2011 au in constructia lor de producator un Vin Check care nu mai permite inlocuirea pieselor dupa o alta masina insa noi am gasit rezolvarea acestei probleme )
-probleme calculator frana de mana ( indica avarie pe frana de parcare )
-probleme calculator 4wD ( tot bordul intra in regim de avarie de la ABS pana la ESP , Night Vision , frana de mana etc )
-probleme MMI ( navigatia nu mai porneste , luminile consola inactive )
-probleme Update Soft Can Gateway ( masina este echipata cu alte sisteme , iar unii propietari doresc upgrade fapt ce rezulta o descarcare a bateriei mult mai rapida )
Probleme comune Ford in baza diagnozei auto :
Ca și public țintă, Ford, în special modelul Focus, este destinat clienților cu venituri medii. Cu toate acestea, compania este prezentă pe mai multe segmente de piață. De la mașini de oraș și subcompacte, cu ale sale modele Ka și Fiesta, până la clienții high-end, cărora le oferă arhicunoscutul Mondeo. Pe segmentul SUV-urilor, cei de la Ford sunt prezenți cu modele precum Kuga și Edge.
Destul cu formalitățile, haideți să trecem la subiect. Principalele probleme identificate la cea de-a treia generație a modelului Focus, al celor de la Ford sunt următoarele:
1.Axul cu came
Aceasta este o problemă destul de des întâlnită, în special la motoarele 1.6 TDCi. Ca și simptome ar fi:
- Pierderi bruște de putere
- Funcționarea motorului cu intermitență
- Accelerație iregulată
- Motorul nu pornește
Ca și cauze ale acestor probleme am putea identifica prin diagnoza auto ford :
- Lubrifierea deficitară– La aceste motoare, canalele de lubrifiere a cilindrilor nu sunt bine aliniate. Acest lucru duce o lubrifiere improprie a întregului mecanism și la o uzură prematură a rulmenților axului cu came.
- Funcționarea improprie a senzorului de la arborele cotit– Acest defect, pe cât de ușor și de ieftin de reparat, pe atât de neplăcut. Ca și simptome, acestea sunt aproximativ la fel ca și în cazul în care axul cu came ar avea probleme. Până la urmă, computerul mașinii consideră că problema este una reală având în vedere datele oferite de senzor. Funcționarea improprie se datorează contactului prost al senzorului și a garniturilor de etanșare. Acestea, în timp, se uzează și permit apei și murdăriei să intre. Acest lucru duce la defectarea senzorului.
2.Turbosuflanta
Probleme cu această componentă apar în special la modelul de 115 cai putere, 1.6 Diesel. Acest lucru se datorează faptului că este aceeași turbină folosită și la motorul de 90 cai putere, singura diferență fiind regimul de utilizare al acesteia.
Ca și simptome pentru această problemă am putea enumera:
- Lipsa de putere a mașinii
- Fum iregulat sau excesiv
- Lipsă boost
- Sunet puternic în sarcină(șuierat)
Ca și cauze ale acestei probleme a modelului Focus de generația a treia ar fi:
- Lubrifierea improprie a turbinei-Înfundarea conductei tur a sistemului de lubrifiere a turbinei este o problemă destul de des întâlnită la motorizarea 1.6. Pe aceasta este amplasată o sită pentru a filtra uleiul, iar aceasta se poate înfunda destul de rapid. Simpla înlocuire a conductei va remedia problema.
- Deteriorarea geometriei variabile–Această problemă este una mult mai costisitoare și mai neplăcută decât cea prezentată anterior. Materialul folosit pentru palele acesteia sunt de o calitate îndoielnică, astfel că acestea se pot deteriora relativ rapid. Spre deosebire de o turbină clasică, palele unei turbine cu geometrie variabilă sunt utilizate în condiții mai dure, acestea fiind utilizate pentru a regla volumul de aer necesar motorului.
3.PowerShift
Aici, ne referim la cei care dețin modelul cu cutie automată. Am întâlnit cazuri în care s-au schimbat 3 ambreiaje in mai puțin de 100.000 de kilometrii, ceea ce semnalează o problemă majoră.
Cauzele acestei probleme ar fi:
- Infiltrații la ambreiaj– Datorită uzurii, garniturile arborelui de transmisie se uzează. Acest lucru are ca și efect infiltrarea lichidului de transmisie. Acesta ajunge la ambreiaj și crește uzura acestuia.
- Supraîncălzirea ambreiajului- La cutia de viteze automată, modelul PowerShift, în special la turații mari, temperatura ambreiajului crește foarte mult. Această temperatură face ca durata de viață a ambreiajului să scadă drastic.
Cele mai întâlnite simptome pentru aceste defecțiuni sunt:
- Vibrațiile însemnate
- Mașina omite anumite viteze (2-4-6)
Insa toate acestea nu sunt o problema pentru noi , diagnosticarea se face pe loc cu aparatul de diagnoza auto Ford, fara esecuri de interpretare erori, mai jos prezentam cateva poze comune cu erorile care masina dumneavoastra le afiseaza la punerea contactului.