Diagnoza auto SkodaDiagnoza auto Skoda

Diagnoza auto Skoda cu softuri licentiate de reprezentanta , scanarea facandu-se online in baza de date Porshe.

Fara nici un fel de risc de afectare a partiilor electronice ale masinii cum o fac majoritatea testerelor ieftine.

Putem a va identica orice eroare produsa de sistemul electric de la pneuri pana la cel mai banal fir intrerupt in autovehicu cu ajutorul echipamentului de diagnoza auto Skoda .
Ne ocupam de remediere probleme  si diagnoza auto Skoda de mai bine de 7 ani .
Ne-am captat atentia pe principalele probleme ale acestor autovehicule aparute in urma diagnosticarii cu aparatul de diagnoza auto Skoda.Dar si probleme secundare cum ar fii in lista de mai jos:

-probleme BCM ( masina are probleme de inchidere , lumini , comfort interior )
-probleme Kessy ( nu mai primeste autorizare de pornire)
-probleme Instrument Cluster ( nu poate realiza conexiunea de comunicare cu calculatorul motor )
-probleme Clima ( nu face amestecul corespunzator , aer condionat , incalzire etc.)
-probleme Calculator motor (nu mai poate identifica anumiti parametrii al motorului )
-probleme Airbag ( tot felul de anomalii la bord indicand o avarie pe sistemul de siguranta )
-probleme Esp ( cauzate de spira din volan , sau chiar de rotile autovehiculului )
-probleme Component Protection ( Autovehiculele mai noi de 2011 au in constructia lor de producator un Vin Check care nu mai permite inlocuirea pieselor dupa o alta masina insa noi am gasit rezolvarea acestei probleme )
-probleme calculator frana de mana ( indica avarie pe frana de parcare )
-probleme calculator 4wD ( tot bordul intra in regim de avarie de la ABS pana la ESP , Night Vision , frana de mana etc )
-probleme MMI ( navigatia nu mai porneste , luminile consola inactive )
-probleme Update Soft Can Gateway ( masina este echipata cu alte sisteme , iar unii propietari doresc upgrade fapt ce rezulta o descarcare a bateriei mult mai rapida )

Cateva probleme aparute la diagnoza auto Skoda cu urmatoarele tipuri de motoare:

Coduri motor: WY, AZQ, BME, BMD, BBM, BZG, CHFA, CEVA

Fabricatie: 2001 – 2009

Tipuri: Skoda Fabia

Motiv: Motoarele fabricate de Škoda, montate si pe VW, au probleme din cauza intinzatorului lantului de distributie. La aceste motoare poate sa sara lantul de distributie chiar si in parcare, daca o lasam in marsalier pe o panta de exemplu. Problema a fost rezolvata doar cu introducerea motoarelor Euro V.

S-a inlocuit lantul cu un model nou si intinzatorul este de alta conceptie. Primele motoare au probleme cu EGR-ul si clapeta de acceleratie.Cauzeaza defectiunea catalizatorului (varianta 12 supape pana in 2006). Durata de viata scazuta a bobinelor de inductie este o problema.

Motorul nu agreaza turatiile mari si mersul sustinut pe autostrada. Uleiul se incinge usor, din cauza depunerilor tachetii se distrug si se ard supapele.

Volkswagen Passat/Audi A4 1.8 T 20 V

Cod motor: ADR, APT, AWT, AVL, AWJ, BEX, ANB

Fabricatie: 1997 – 2005

Motiv : Se rupe pana de la pinionul superior de la distributie (defect de fabricatie) si se uzeaza imediat chiuloasa si axul cu came de pe evacuare. Alta problema frecvent intalnita este lipsa de presiune a uleiului, data de infundarea sorbului sau oboseala pompei de ulei. Un alt defect frecvent este uzura intinzatorului hidraulic al lantului de la axele cu came care scade presiune in partea de sus si se ajunge la blocarea axelor cu came. Se recomanda schimbarea lui inclusiv a lantului aferent.

Diagnoza auto Skoda coduri de motor : 

Cod motor: BKP, BMR, BRD, BMN

Tipuri: Audi A3 2.0 TDI/125 kW, Audi A4 B7 2.0 TDI/125 kW, Seat Altea/Leon/Toledo 2.0 TDI/125 kW, Škoda Octavia RS TDI (do 2008), Volkswagen Golf/Jetta 2.0 TDI-PD/125 kW, Volkswagen Passat 2.0 TDI-PD/103 a 125 kW, Volkswagen Touran 2.0 TDI-PD/125

Motiv: Acest motor a fost produs doar 2 ani, nu-i de mirare ca a fost inlocuit cu modelul cu rampa comuna sau Common Rail. Nici chiar tehnicienii versati nu se descurca sa deosebeasca codurile motoarelor bune sau rele, din cauza multiplelor probleme care apar la acest motor. Depunerea de calamina, probleme de scurtcircuitare al injectoarelor opresc masina si in mers fara nici o avertizare, oricand si oriunde. La modelul de 170CP inlocuirea filtrului de particule se poate doar cu cel original. Probleme apar si la tija hexagonala de la arborele de echilibrare si pompa de ulei. Simptom: ramai fara frane, se aprinde becul rosu de ulei, este posibil ca si turbina sa fie deja distrusa de la lipsa presiune de ulei. Tija hexagonala de la pompa si pompa au schimbat-o apoi cu o tija mai groasa, ceva mai rezistenta. Se rupe si surubul de la o rola a curelei de distributie.

Diagnoza auto Skoda 1.2 TSI (EA111)

Coduri motor: CBZB, CBZA

Fabricatie: 2009 – 2011

Tipuri: Audi A1, Audi A3, Seat Altea, Seat Leon 1P, Seat Ibiza, Seat Leon II, Seat Leon III, Škoda Fabia II, Octavia II, Škoda Roomster, Škoda Yeti, VW Golf/Golf Plus, VW Caddy, VW Jetta, VW Polo V, VW Touran

Motiv: Practic toate motoarele TSI au probleme cu lantul de distributie dar cel mai cel este 1.2 TSI. Din 2009 s-au fabricat o cantitate uriasa de motoare de acest gen, el fiind indragit la inceput de clienti. A inceput cu bolile copilariei dupa care s-a spart punga cu lantul de distributie. Incepand cu 2012 lantul de distributie a fost largit, acesta rezista mai bine la stres. Motorul EA211 deja a primit curea de distributie. Din pacate pinionul largit la modelele mai noi nu este compatibil cu modelul vechi deci ramane de schimbat cat mai des chitul de distributie, noroc ca nu este un cost exorbitant. Dar nu stii niciodata cand se aprinde becul de avarie la bord diagnoza auto Skoda

Insa toate acestea nu sunt o problema pentru noi , diagnosticarea se face pe loc fara esecuri de interpretare erori, mai jos
prezentam cateva poze comune cu erorile care masina dumneavoastra le afiseaza la punerea contactului.

Insa toate acestea nu sunt o problema pentru noi , diagnosticarea se face pe loc fara esecuri de interpretare erori.

Mai jos prezentam cateva poze comune cu erorile care masina dumneavoastra le afiseaza la punerea contactului.