Diagnoza Auto PorscheDiagnoza Auto Porsche

Diagnoza Auto Porsche cu softuri licentiate de reprezentanta , scanarea facandu-se online in baza de date ,fara nici un fel de risc de afectare a partiilor electronice ale masinii cum o fac majoritatea testerelor ieftine.

Putem a va identica orice eroare produsa de sistemul electric de la pneuri pana la cel mai banal fir intrerupt in autovehicul cu ajutorul diagnozei auto Porsche.
Ne ocupam de remediere probleme,Diagnoza Auto Porsche de mai bine de 7 ani .
Ne-am captat atentia pe principalele probleme ale acestor autovehicule in urma diagnozei auto dar si probleme secundare cum ar fii in lista de mai jos

-probleme BCM ( masina are probleme de inchidere , lumini , comfort interior )
-probleme Instrument Cluster ( nu poate realiza conexiunea de comunicare cu calculatorul motor )
-probleme Clima ( nu face amestecul corespunzator , aer condionat , incalzire etc.)
-probleme Calculator motor (nu mai poate identifica anumiti parametrii al motorului )
-probleme Airbag ( tot felul de anomalii la bord indicand o avarie pe sistemul de siguranta )
-probleme Esp ( cauzate de spira din volan , sau chiar de rotile autovehiculului )
-probleme Component Protection ( Autovehiculele mai noi de 2011 au in constructia lor de producator un Vin Check care nu mai permite inlocuirea pieselor dupa o alta masina insa noi am gasit rezolvarea acestei probleme )
-probleme calculator frana de mana ( indica avarie pe frana de parcare )
-probleme calculator 4wD ( tot bordul intra in regim de avarie de la ABS pana la ESP , Night Vision , frana de mana etc )
-probleme MMI ( navigatia nu mai porneste , luminile consola inactive )
-probleme Update Soft Can Gateway ( masina este echipata cu alte sisteme , iar unii propietari doresc upgrade fapt ce rezulta o descarcare a bateriei mult mai rapida )

Insa toate acestea nu sunt o problema pentru noi , diagnosticarea se face pe loc fara esecuri de interpretare erori in urma diagnozei auto Porsche .

Cateva lucruri PRO si CONTRA in urma constarii la diagnoza auto Porsche :

  • bobinele de inductie pica la toate motoarele inainte de 2008 (trebuie schimbate cu revizia mai noua)
  • toate furtunele de plastic pana in 2005 sunt cunoscute sa crape din cauza design-ului prost
  • cardanul are un design gresit din fabrica (rulmentul de sustinere central cedeaza prematur)
  • bucsele pe fata cad repede
  • navigatia (prima generatia) e super problematica (atat software-ul cat si unitatea in sine)
  • masinile cu suspensia pe aer sunt FOARTE scumpe de reparat in caz ca-ti pica ceva
  • motorul trebuie sa aibe cartea de service completa si la zi pentru ca e cunoscut pentru depuneri de carbon (V8)

Probleme Frecvente Porsche Cayenne (92A)

Pana in 2007, pierdere de apa la motorul V8. Motivul: tevi din plastic care se fisureaza intre bancurile de cilindri. Becurile se ard frecvent in fata, din cauza vibratiilor. Adesea apar fisuri ale bobinelor de inductie. Cutia automata: defectiuni la corpul supapei de schimbare a treptelor . Motoarele cu injectie directa de benzina din 2009: pistoane deteriorate din cauza tratamentului necorespunzator al cilindrilor. Adesea motorul a fost schimbat in garantie.

1. FRANA DE PARCARE Eroare la bord? E cauzata adesea de liftomat, cel care impinge pedala de frana la eliberare.

2. BATERIE Optional se poate monta o a doua baterie. Cayenne cu o singura baterie poate genera probleme.

3. SUSPENSIA PNEUMATICA Probleme? Cauza e, frecvent, o defectiune la o supapa de presiune  sau compresor.

4. TREN DE RULARE Vibratii? Cauza este distrugerea rulmentilor de la axul cardanic. Inlocuirea este costisitoare.

5. FRANE Inlocuirea discurilor si a placutelor de frana poate costa minimum 1.500 de lei per punte, fara manopera.

6. CAROSERIE Fara semnificatie imediata, dar neplacuta: puntea fata a inceput sa rugineasca.