Diagnoza Auto SaabDiagnoza Auto Saab

Diagnoza Auto Saab cu softuri licentiate de reprezentanta , scanarea facandu-se online in baza de date ,fara nici un fel de risc de afectare a partiilor electronice ale masinii cum o fac majoritatea testerelor ieftine.

Putem a va identica orice eroare produsa de sistemul electric de la pneuri pana la cel mai banal fir intrerupt in autovehicul cu ajutorul diagnozei auto Saab.
Ne ocupam de remediere probleme,Diagnoza Auto Saab de mai bine de 7 ani .
Ne-am captat atentia pe principalele probleme ale acestor autovehicule in urma diagnozei auto dar si probleme secundare cum ar fii in lista de mai jos

-probleme BCM ( masina are probleme de inchidere , lumini , comfort interior )
-probleme Instrument Cluster ( nu poate realiza conexiunea de comunicare cu calculatorul motor )
-probleme Clima ( nu face amestecul corespunzator , aer condionat , incalzire etc.)
-probleme Calculator motor (nu mai poate identifica anumiti parametrii al motorului )
-probleme Airbag ( tot felul de anomalii la bord indicand o avarie pe sistemul de siguranta )
-probleme Esp ( cauzate de spira din volan , sau chiar de rotile autovehiculului )
-probleme Component Protection ( Autovehiculele mai noi de 2011 au in constructia lor de producator un Vin Check care nu mai permite inlocuirea pieselor dupa o alta masina insa noi am gasit rezolvarea acestei probleme )
-probleme calculator frana de mana ( indica avarie pe frana de parcare )
-probleme calculator 4wD ( tot bordul intra in regim de avarie de la ABS pana la ESP , Night Vision , frana de mana etc )
-probleme Update Soft Can Gateway ( masina este echipata cu alte sisteme , iar unii propietari doresc upgrade fapt ce rezulta o descarcare a bateriei mult mai rapida )

Insa toate acestea nu sunt o problema pentru noi , diagnosticarea se face pe loc fara esecuri de interpretare erori in urma diagnozei auto Saab .

Cateva lucruri PRO si CONTRA in urma constarii la diagnoza auto Saab :

In rulare motorul cedeaza liniar cuplul necesar rotilor. Am remarcat existenta unui gol-turbo la intrarea in functiune a turbinei mari, gol ce este evident la regimul de functionare cu sarcini joase si medii specifice unui trafic citadin aglomerat. La demaraj pe drum liber, intins, cutia automata cu trepte lungi, care de altfel produce confort, penalizeaza dinamica celor 400 Nm care sunt livrati toti, dar dupa prea mult timp. Motorul TTiD al lui Saab 9-3 este zgomotos, insa am observat ca zgomotul creste pana la un anumit nivel apoi se stabilizeaza nemaicrescand, fapt care poate duce la obisnuinta la un drum lung, devenind astfel nederanjant. Zgomotul datorat curentilor de aer are un nivel scazut gratie si formei aerodinamice si coeficientului de forma Cx-0,28, destul de scazut, situat sub media segmentului (0,30).