Diagnoza Auto OpelDiagnoza Auto Opel

Diagnoza Auto Opel cu softuri licentiate de reprezentanta , scanarea facandu-se online in baza de date ,fara nici un fel de risc de afectare a partiilor electronice ale masinii cum o fac majoritatea testerelor ieftine.

Putem a va identica orice eroare produsa de sistemul electric de la pneuri pana la cel mai banal fir intrerupt in autovehicul cu ajutorul diagnozei auto Opel.
Ne ocupam de remediere probleme,Diagnoza Auto Opel de mai bine de 7 ani .
Ne-am captat atentia pe principalele probleme ale acestor autovehicule in urma diagnozei auto dar si probleme secundare cum ar fii in lista de mai jos

-probleme BCM ( masina are probleme de inchidere , lumini , comfort interior )
-probleme CIM
-probleme Instrument Cluster ( nu poate realiza conexiunea de comunicare cu calculatorul motor )
-probleme Clima ( nu face amestecul corespunzator , aer condionat , incalzire etc.)
-probleme Calculator motor (nu mai poate identifica anumiti parametrii al motorului )
-probleme Airbag ( tot felul de anomalii la bord indicand o avarie pe sistemul de siguranta )
-probleme Esp ( cauzate de spira din volan , sau chiar de rotile autovehiculului )
-probleme Component Protection ( Autovehiculele mai noi de 2011 au in constructia lor de producator un Vin Check care nu mai permite inlocuirea pieselor dupa o alta masina insa noi am gasit rezolvarea acestei probleme )
-probleme calculator frana de mana ( indica avarie pe frana de parcare )
-probleme calculator 4wD ( tot bordul intra in regim de avarie de la ABS pana la ESP , Night Vision , frana de mana etc )
-probleme MMI ( navigatia nu mai porneste , luminile consola inactive )
-probleme Update Soft Can Gateway ( masina este echipata cu alte sisteme , iar unii propietari doresc upgrade fapt ce rezulta o descarcare a bateriei mult mai rapida )

Insa toate acestea nu sunt o problema pentru noi , diagnosticarea se face pe loc fara esecuri de interpretare erori in urma diagnozei auto Opel .

Probleme aparute in urma scanarii cu aparatul de diagnoza auto Opel :

-Ulei in vasul de expansiune la modelul 1.7dti, cedeaza racitorul de ulei

-Calculatorului de la pompa de injectie ii cedeaza lipiturile pentru ca este amplasat direct pe blocul motor si absoarbe toata caldura fiind din aluminiu

– Diodele de la alternator sunt suprasolicitate la unele modele si cedeaza atunci cand vine frigul, necesitand reparatia alternatorului

– EGR-ul se infunda la modelele diesel dar se poate curata, spre deosebire de cel de la modelele pe benzina care trebuie inlocuit, fiind electronic

– La modelele pe benzina mai vechi esapamentul rugineste si racordul flexibil cedeaza in timp

– Motoarele 2.0 dti intra in modul de protectie din cauza electrovalvelor de pe sistemul de vacum care cedeaza

– Alternatorul este si el un punct sensibil pe modelul 1.9cdti

– Debitmetrul de asemenea trece la consumabile pe modelele mai vechi diesel

– O-ringurile de la caloriferul din interiorul masinii cedeaza si iti uda mochetele, inlocuirea lor este dificila datorita pozitionarii dar costul lor este infim.”

In privinta modelului Opel as putea spune ca este durere mai ales in privinta pompelor de injectie atat pe modelul de 2.0 DTi de 101 CP cat si pe modelul 2.0 Di de 82 CP pompele fiind montate si pe ASTRA G si pe Vectra B sau Zafira A.

Motorul de 1.0 l este extrem de prost, iar problemele cu el sunt foarte comune si se datoreaza nerespectarii intervalelor de schimb si a mentenantei precare, fiind cunoscut faptul ca ele papa foarte mult ulei.

La modelul Astra G caravan dar si la hatchback si celelate modele de Opel sunt foarte comune problemele cu arcurile de la puntea spate care se rup foarte des.

La motorizarea de 1.3 CDTi pe toate modelele incluzind Corsa C si D , Astra H, precum si modelele de Suzuki Ignis si Swift, Fiat Doblo, Panda, Grande Punto si alte modele care sunt motorizate 1.3 CDTI tipurile de motor DTH, DTL sau DT volanta se strica foarte des si la KM putini 80.000 in cazul masinilor cu 0 KM.