Diagnoza auto ChevroletDiagnoza auto Chevrolet

Diagnoza auto Chevrolet ,cu softuri licentiate de reprezentanta , scanarea facandu-se online in baza de date.

Fara nici un fel de risc de afectare a partiilor electronice ale masinii cum o fac majoritatea testerelor ieftine.

Putem a va identica orice eroare produsa de sistemul electric de la pneuri pana la cel mai banal fir intrerupt in autovehicul,in urma constatarii cu testerul Chevrolet.
Ne ocupam de remediere probleme si testare auto Chevrolet de mai bine de 7 ani .
Ne-am captat atentia pe principalele probleme ale acestor autovehicule in urma diagnozei auto.

Dar si probleme secundare cum ar fii in lista de mai jos:

-probleme BCM ( masina are probleme de inchidere , lumini , comfort interior ).
-probleme CIM ( nu mai primeste autorizare de pornire).
-probleme Instrument Cluster ( nu poate realiza conexiunea de comunicare cu calculatorul motor ).
-probleme Clima ( nu face amestecul corespunzator , aer condionat , incalzire etc.).
-probleme Calculator motor (nu mai poate identifica anumiti parametrii al motorului ).
-probleme Airbag ( tot felul de anomalii la bord indicand o avarie pe sistemul de siguranta ).
-probleme Esp ( cauzate de spira din volan , sau chiar de rotile autovehiculului ).
-probleme Component Protection ( Autovehiculele mai noi de 2011 au in constructia lor de producator un Vin Check. Care nu mai permite inlocuirea pieselor dupa o alta masina insa noi am gasit rezolvarea acestei probleme ).
-probleme calculator frana de mana ( indica avarie pe frana de parcare ).
-probleme calculator 4wD ( tot bordul intra in regim de avarie de la ABS pana la ESP , Night Vision , frana de mana etc ).
-probleme MMI ( navigatia nu mai porneste , luminile consola inactive ).
-probleme Update Soft Can Gateway ( masina este echipata cu alte sisteme , iar unii propietari doresc upgrade fapt ce rezulta o descarcare a bateriei mult mai rapida ).

Insa toate acestea nu sunt o problema pentru noi , diagnosticarea se face pe loc fara esecuri de interpretare erori in urma diagnosticarii.

Cateva lucruri PRO si CONTRA observate la diagnoza auto:

E o masina usurica, comparabila cu Logan.Cu piesele si consumabilele n-ai treaba, se gasesc usor. chiar si originale.la preturi mici. Pana si uleiul original General Motors, e mai ieftin decat uleiul Castrol, de exemplu.
Motorul 1.2 intr-adevar e puturos pentru sedan, dar cel de 1.4 16v e foarte puternic. Are 94cp si un cuplu imens la turatii joase, abia atingi acceleratia.
Un ‘bug’ care pe mine ma enerveaza la 1.4, este ca are un lag foarte mare la accelerare/decelerare. Cand calc ambreajul sa schimb, motorul ramane turat in gol 2 secunde, iar la accelerat intarzie cam o secunda.

În practică, Aveo „papă” cam 12-12,5 litri/100 km într-un trafic urban cât de cât fluent. Si asta dacă nu te grăbeşti, deci dacă apeşi pedala de acceleraţie mai uşor, treptele schimbându-se pe la 2.000 rpm. Este un consum la limita rezonabilului pentru un motor de peste 100 CP şi având cutie automată.

Însă, de foarte multe ori, am prins orele de vârf ale dimineţii sau sfârşitului de program, aşa încât computerul de bord mă „gratula” cu valori de circa 14 litri/100 km (obţinute pe trasee scurte, de până în 20 de kilometri prin Bucureşti). Iarna s-a întâmplat uneori să văd şi valori de 15 litri/100 km, explicate de condiţiile foarte dificile de circulaţie – plus situaţiile în care am rămas împotmolit şi a fos nevoie să fiu împins, în timp ce acceleram.

Practic, confortul şi relaxarea oferite de cutia automată în aglomeraţia urbană au acest revers al medaliei: consumul mai mare. Ce-i drept, de la această cutie automată cu 6 trepte, mai modernă, mă aşteptam la o diferenţă mai mică faţă de consumul teoretic.

Aşadar, într-un regim de condus normal (nici leneş, dar nici sprinten) în trafic super-aglomerat, specific Bucureştiului, trebuie să vă aşteptaţi la o medie de 12 litri/100 km în oraş. Este preţul plătit pentru confortul cutiei automate.

 

TRASEE PE AUTOSTRĂZI

Deşi autostrăzile româneşti sunt puţine, drumurile prin ţară au condus la parcurgerea a circa 1.600 km pe autostrăzi. În cazul autostrăzii A1, Bucureşti-Piteşti, la o viteză constantă de 140 km/h (graţie pilotului automat).Aveo afişează un consum mediu de 9,1 litri/100 km, care scade până la circa 7 litri/100 km. Dacă reducem viteza de croazieră cu doar 10 km/h, la 130 km/h. În cazul autostrăzii A3 Transilvania (mă rog, tronsonul de vreo 50 km). Urcuşurile şi coborâşurile ample au condus la un consum mai mare: cam 9,6 litri/100 km la 140 km/h, respectiv 8,5 litri/100 km la 130 km/h.

Cu alte cuvinte, motorul  de 115 CP şi cutia automată consumă mai mult decât decent în condiţii de autostradă. Recomand să setaţi pe pilotul automat viteza de croazieră de 130 km/h.

Economia de combustibil faţă de 140 km/h fiind de circa 0,5 litri/100 km pe traseu variabil şi de aproape 2 litri pe o autostradă plană.

 Aveo 1.6 AT6

Cu alte cuvinte, Aveo 1.6 AT6 e un partener foarte bun la drumurile lungi cu viteze mari pe autostradă. Aici simţindu-se avantajul celui de-al 6-lea raport mai lung .

Versiunea manuală, având doar 5 trepte, ajunge să consume cam la fel în condiţii similare, fiind şi ceva mai zgomotoasă.